Nov 19, 2004

lebaran dan materialistis

dari tahun ke tahun, dari lebaran ke lebaran, ada pertanyaan2 yang selalu tetap ada. ada hal2 yg selalu tetap di bahas. entah kenapa. atau hanya kondisi di kota ku aja ya? atau ini terjadi dimana saja setiap para keluarga yg anak2nya sudah bekerja dimana2 bertemu di hari yg raya ini.
sak meniko mbak lenggo tasih ngasto teng telkom?

tasih om.

lha sampun dados pengawas nggeh nek ngoten?

wah dereng om, kulo karyawan biasa mawon kok.

ah mbak lenggo mesti ngono, dari dulu mesti selalu merendah...

(^&^$%@$%^%$@!!!... kudu ngomong apalagi gw??? emang gw masih staf :()

ketingalipun mbak lenggo mboten kirangan nopo2. bade mundut nopo wae saged lho... lha artine kan urip kepenak di jakarta to?

wah nggih alhamdulilah om, namanya juga rejeki, tuhan yg ngatur.

nah gitu. mbok ya papa ne dipundutke mobil biar seneng.

wah papa sampun gadah mobil kalih om, garasi ne mboten cekap...

ya mundute sekalian garasinya to...

hehehe, om bisa ajah...


itu baru saja salaman minta maaf ke om. belum lagi pas ke bulik...


loh leng, hp mu kok rung ganti?

males bulik, lom kepengen ganti, itu juga masih canggih, bisa internet, bisa moto.

ya tapi kan lebaran kemaren hp mu ini juga, ra bosen to?

bosen juga sih bulik, tapi aku blom pengen ganti, blom ada yg sreg.

kae mas mu kae hp ne sampe telu, dinggo opo ae yo? nek muni kabeh piye ya hahaha...

hehehe...

gajimu kan akeh, ya mbok bulik dibelikan hp

lho bulik dah punya hp gitu lho...

kan beda kalo keponakan yg belikan...

...

2 comments:

  1. 1 kata songko aku mbak : KAPOK...hehehehe....biasalah, basa basine wong jowo yo ngono kui mbak, hehehe...aku yo dikonokno pisan kok mbik bulik2 lan paklik2 ku nang Madiun tiap kali mudik. hehehe...eh minal minul yoh! ojo lali oleh2 e...

    ReplyDelete
  2. iyo pit, malih kapok aku mudik nggowo hp, taun ngarep aku ra nggowo opo2 wes hehehe, nek ditakoni, aku wes duwe pabrik hp ngono ae wes hahaha... oleh2? gk ada oleh2, keselllll

    ReplyDelete